از عنایات آقای احمدی نژاد در سفر استانی به رعایای ایشان

چند روز قبل جناب دکتر محمود به بهانه سفر استانی جهت پرده برداری از کاندیدای منتخب دولت و سیاه بازی های همیشگی به اصفهان آمد . ایشان در این سفر سری هم به مجتمع فولاد مبارکه زد و در این بین خبری که به گوش کسی نرسید را بنده به استحضار میرسانم .
در انتخابات قبل محمود به مجتمع فولادیها قول داد که من همه شما را بصورت رسمی استخدام مجتمع فولاد میکنم و دست پیمانکاران و شرکتها را کوتاه میکنم و این وعده برای عده ای محقق شد و برای عده ای هم نشد . آن دسته که موفق شدند به استخدام قراردادی مجتمع قرار گرفتند و اندکی حقوقشان بیشتر شد اما سود بیشتر در جیب خود مجتمع رفت چون پولی که به پیمانکاران پرداخت میشد هرگز به کارگران پرداخت نمیشود . و آن عده ای هم که موفق نشدند و در غالب شرکتهای پیمانی با حقوق حداقل اداره کاری ماندند همیشه خواستار احقاق حق پایمال شده خود بوده اند . خلاصه یک روز قبل از اینکه احمدی نژاد بیاید از تمام کارگران قراردادی خواسته شد که فردا سرکار نیایند . چند نفری کنجکاوی کرده و متوجه حضور احمدی نژاد شدند و خلاصه جمع حدودا سی نفری شب را درسرمای محوطه سبز مجتمع خوابیدند تا مبادا فردا از ورود آنان ممانعت شود و در هنگام حضور رییس جمهور عدالت محور آمدند و خواستار صحبت با وی شدند و خلاصه گفتند در مورد ما وعده شما محقق نشده و طبق معمول با قول پی گیری ملاقات یک دقیقه ای ایشان پایان یافت .
و اما بعد از خروج محمود حراست مجتمع اقدام به شناسایی سران معترضان کرده و چهار نفر را به شدت کتک زدند و کل جمعیت را اخراج کردند ! هنوز آن افراد در فرمانداری شهر مبارکه مشغول التماس هستند بلکه به همان کار قبلیشان برگردانده شوند .

هیچ نظری موجود نیست: